2015. január 29., csütörtök

Medúza


Furcsa álmom volt a minap. Valószínűleg az is kiválthatta adott álmot, hogy az utóbbi két könyvet (állandóan olvasok valamit) Robin Cook-tól olvastam, amelyek orvososdi témájúak voltak.

Azt álmodtam, hogy a jobb oldalamon a csípőm vonalában, a bőröm alatt volt egy tenyérnyi medúza beágyazódva. A tipikus álomba csöppenés esete forgott fenn, hiszen fogalmam sincs, hogy került oda. Egy orvos (azt hiszem, az egyik könyv főszereplője) egyszer csak mellettem termett, és adott nekem egy ecet-injekciót, aminek következtében a medúza többé már nem érezte olyan jól magát a testemben, és elkezdett kifelé irányulóan mocorogni, felhasítva csápjaival a bőrömet. Miközben láttam, hogyan hasad a bőröm és folyik a vérem, amit egyébként kíváncsisággal keveredett, csodálattal vegyes borzadással néztem végig, folyamatosan ordítottam, mert persze nagyon égetett, ahol kibújt a bőrömből az a szörnyű lény. Viszont az agyam egy másik szegletében arra is gondoltam, milyen jól tettem, hogy előző este epiláltam, mert így sima lábakkal tolnak majd be a műtőbe, amit nagyon vártam már, ugyanis még soha nem volt műtétem, és az micsoda újdonság lesz! A vicces az, hogy a valóságban is előző este epiláltam. Körülbelül a félálom állapotába vergődtem ki magamat az álmomból a folyamatos álombeli ordítás hatására, és érdekes módon még éreztem, hogy ég a jobb oldalam a csípőmnél. Végül hamarosan visszabukdácsoltam az álomvilágba, másnap azonban elgondolkodtam az álom lehetséges jelentésén.

Nem vagyok egy szakavatott álomfejtő, így laikusként csupán párhuzamot vontam az álom testi, illetve a valóság lelki vonatkozása között. Ugyanis a lelkembe is befészkelte magát egy medúza, ami időről-időre elkezd bennem mocorogni, és olyankor éget. És tudod miből fejlődött ki az a parazita? Az évek alatt elszenvedett sok-sok csalódásból, fájdalomból, az emberek rosszindulatából, közönyösségéből, akik ha épp nem közönyösek, akkor bántják a másikat; abból, ahogyan én bántottam meg másokat, és még sorolhatnám. Jó lenne egy injekció, hogy kiszedhessem onnan a medúzát. Mondjuk egy koktél egy nagy adag jóságból, figyelmességből, türelemből, kedvességből. Sajnos azonban világunk gyógyszer-raktárában kifogyóban vagyunk ezekből az összetevőkből.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése