2014. október 9., csütörtök

További élmények


Következzen hát élményfürdős élménybeszámolóm folytatása! Ahhoz azonban, hogy megértsd a most következő szituációt, ismerned kell a geometriai alakzatokat. Nem kell megijedni, egyszerűekre gondolok, mint például a háromszög vagy a négyzet. Nem tudom, ki hogy van vele, de szerintem vizualizálható a különbség a két alakzat között. Akkor most ecsetelem a leg-leg-legtöbbször előforduló szitut. Van a beléptető kapunk, aminek a tetején a következő sorrendben sorakoznak egymás után az alakzatok: háromszög, négyzet, háromszög. De nagyon kell ám vigyázni, trükkös volt a tervező, mert van a kapunak egy külső és egy belső része. A külső része az, amelyik a vendéghez közelebb esik, hiszen ő még nincs bent a fürdő területén, a tőle távolabb lévő pedig a belső. Hiszen oda akar be-menni.
Amikor a vendég már megváltotta a jegyét, pontosabban egy chip-pel ellátott műanyag karperecet, az aktiváláshoz hozzá kell érintenie a külső, azaz a hozzá közelebb eső háromszöghöz. Nem tudom, én fogalmaztam-e bonyolultan, de a következőképpen hangzott a dolog az esetek nagy többségében:
- Tegye legyen szíves az óráját a külső háromszögre. ...A háromszögre! ...A külsőre!!!
És sokszor még így is fel kellett állnom segíteni...

Persze nem csak személyesen kaptuk ám az ívet.
Csörög a telefon. Felveszem, illedelmesen bemutatkozom, illetve bemondom a fürdő nevét. A vonal túlsó végén pedig csak ennyi hallható:
- Nyitva vannak?
És engem csak a védőangyalom tart vissza attól, hogy nem válaszolok hűvösen egy hasonlót:
- Nem, zárva vagyunk, csak azért ültettek engem ide, hogy felvegyem a telefont és ezt közöljem Önnel.

Ha már így belejöttem, elmesélek egy számomra olyan érdekes megtörtént esetet, aminek gondolatára még ma is összeszalad a szemöldököm. Egy szép napon megjelent a munkaállomásom előtt egy figura. Megpróbálom hűen felidézni a kettőnk között lezajlott párbeszédet, a köszönésemmel kezdve:
- Jó napot kívánok!
- Helló, milyen kedvezményetek van?
- Nyíregyházi lakosoknak 25% kedvezmény jár.
- Ezt nem tehetitek! Jó, akkor azt mondd már meg, hetekre előre tudok-e jegyet venni?
- Nem, adott napon kell megváltania a jegyet, nincs bérletünk sem.
- Próbáld már meg összerakni a fejedben, mit akarok!
Éppen nyitottam volna a számat, hogy kiengedhessek rajta egy frappáns, de kedves választ, amikor megszólalt a telefon. Elnézést kérve felemeltem a kagylót, amikor is a szóban forgó úriember ennyit mondott távozóban:
- Jó, ez nekem elég.
Miután újra felvették normális alakjukat elkerekedett szemeim, az futott át az agyamon, lehet ez valamiféle teszt volt a vezérigazgató által küldött beépített ember részéről, hogy mennyire tudok megbirkózni az ehhez hasonló elvetemült vendégekkel. Nem tudom, átmentem-e. Másra nem tudok gondolni. Vagy tényleg lennének ilyen hóbortos fazonok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése