2014. december 12., péntek

Tehetségkutató


Elvesztettem a fonalat. Manapság ki számít tehetségesnek? Miben mérik a tehetséget?

Egyik nap az interneten bóklászva belefutottam egy videóba. Azt hiszem a századik brit talentum-kereső műsor válogatásából láttam kis ízelítőt. Rögtön megcsömörlöttem tőle, éppen hogy hányingert nem kaptam!

Megpróbálom mogyoróhéjban összefoglalni a lényeget: egy Britney Spears hasonmás rövid köntösben érkezett a színpadra (már ekkor rosszat sejtettem...), majd miután elindult a zene, ledobta magáról „csodálatos fellépő ruháját”, és ekkor kaptam az első sokkot. Egy szál tangában volt, a testén itt-ott némi csillogó kövecskét helyezett el, de pont nem az eltakarandó helyeken...

Igazából nem tudom, ez a lány miben „indította magát”? Hangja egyáltalán nem volt, a tánctudása pedig kimerült abban, hogy levonaglott a zsűritagokhoz, az egyikhez odadörgölte a fenekét, a másik előtt megrázta a mellét, közben pedig nem felejtette el szájon puszilni a női bírát. Mindezek után felfeküdt az asztalukra, vonaglott egy sort, visszament a színpadra, amikor végre leállították a „műsorát”.

Nem tudom, másokat ez megbotránkoztat-e, vagy így 30 felett én vagyok prűd és maradi? Esetleg ott tartunk, hogy ebben tényleg nincs semmi különösen felháborító?

Sajnos nem igazán jut eszembe, hogyan is zárhatnám le elmélkedésemet, mert az emlékek felidézése miatt újra a sokk hatása alá kerültem...

az eredeti
és a másolat...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése