2018. március 30., péntek

Hét nap élményei - 4. nap, csütörtök


Ez a reggel a szerdaihoz képest sokkal nyugisabb volt. Nem a szobánkba kértük a reggelit, hanem az emeleti szalonna, ...nem, szalonban csüccsentünk le, miután összeszedegettük kedvünkre való csemegéinket. Íme, egy pillanatkép a reggelimről:

Már megint ezt csinálom! Kifelejtem az ébredés utáni muris momentumot:
Szegény Borzas nem tudott kiszabadulni Judit praclija alól. (Kellett neki bemászni oda az éjjel.) 😅

A bőséges reggeli után bőven jutott időnk a pakolásra is, hiszen csak délben jelentkeztünk ki a hotelből. Nagyon tetszett barátnőm egyik mondata, ami a bőröndjébe pakolással kapcsolatos terveire vonatkozott: “Na, én most szépen betetriszezem a cuccokat a táskámba.” Én már ekkor be voltam sózva a repülés miatt, ezért csak ennyit tudtam válaszolni frappáns megjegyzésére: “Ú, de vagány lesz Londonban landolni!!”

Mivel továbbra is volt időnk délig, ezért amíg én a hétfői blogbejegyzés “nyersváltozatát” megírtam, addig Judit megmasszíroztatta magát ezzel a remek masinával:
Munkám végeztével én is beültem egy kis jutalom dögönyözésre, és meg kell mondjam, a hosszú út előtt igencsak jó ötlet volt ily’ módon átmozgatni porcikáinkat.

Eljött végül a pillanat, és miután elhagytuk a hotelt, utunk Judit rokonaihoz vezetett (1 db nagymama, 1 db nagybácsi a feleségével, 3 db unokatestvér), ahol két órát töltöttünk, és egy finom ebédet költöttünk el.

Ezután következett az autókölcsönző, ahol visszaadtuk a járgányt, és végül a reptér, ahol elég sokat kellett várakozni, ám ahogy a mondás is tartja: “jó társaságban repül az idő.” 😊

Most néhány kép, illetve egy videó következik, amelyek egy részét a reptéren, néhányat pedig már a gépből készítettünk.

Még felszállás előtt, becsekkolásnál történt, hogy a személyzet egy tagja, aki Judit jegyéért nyúlt, véletlenül megkarmolta a karját. Nem nagyon, persze. Én azon sopánkodtam, nem elég, hogy a kutyám rátámadt a barátnőmre, meg vacsorát kellett főznie nálunk, meg még meleg víz sem jutott neki, még ki is karmolják itt mellettem.😅 (Mondjuk jobban járt, mint ha a cicusaim mélyesztették volna bele a húsába borotvaéles karmaikat!) Szóval ott jajveszékeltem a pechsorozatán (ami mind nyilván miattam történt), de ő csak röhögött, és megölelt boldogan, amiért ott vagyok vele! 💖

Eddigi életem során még csak nappal repültem, ezért számomra külön élmény volt, hogy odafentről láthattam az éjszakai fényeket. Csodaszép volt!

Muszáj megemlítenem, mi történt landolásnál! Még javában gurultunk a kifutópályán, amikor hallom, hogy az utasok sorra kapcsolják ki a biztonsági övüket (nem szabad!!), és egyikük annyira sietett, hogy felállt, és felvette a kabátját is. A férfi légi utaskísérő rögtön rászólt a hangosbemondón, hogy üljön le rögtön, mert mozgásban van a gép, és marhára déndzsörösz a folyosón álldogálni! A fickó csak megrántotta a vállát, és csak nagy nehezen, kb. a negyedik felszólításra ült vissza a helyére. Judittal le voltunk döbbenve. Ő meg is jegyezte, biztosan azt gondolta a hülyéje, hogy a legelsőként leszállót jutalom várja.😂

Barátnőmmel szépen megvártuk a helyünkön, hogy a sok utas lekecmeregjen a gépről. Ilyenkor felesleges nyomulni, meg kabátban pácolódni a meleg gépben. Az ember jobban jár, ha szép nyugisan, kényelmesen megvárja, amíg lesz elég helye összeszedni a motyóját. Különben is, a kicsekkolásnál birkatürelemmel kell kígyózni a tyúklépésben haladó sorban, akkor meg minek sietni? Az a nagyon türelmetlen “úriember” is kábé csak öt emberrel volt előttünk…😏

A reptéren egy automatánál megvettük szépen a buszjegyünket, majd még egy keveset várakoztunk, amíg felszállhattunk a buszra. Ekkor már este fél tíz körül járt az idő, és mi már eléggé el voltunk csigázva. Amikor viszont elindultunk, és megszólalt a buszsofőr, minden fáradtságom elillant. Istenem, az a drága jó, rég hallott brit akcentus!

Innen még egy másfél órás út várt ránk. Egyrészt a reptértől messze van a város, másrészt a londoni forgalom még késő este is kb. ilyen:

Egyébként, csak hogy a londoni sofőrök képességeit és vezetői morálját érzékeltessem: kétszer is a buszvezető reflexein és dudahasználatán múlt egy-egy koccanás elkerülése. Elénk akartak fordulni mindenáron személyautóval! Nem tudom, nem feltűnő egy böhöm nagy, több tonnás busz nyomulása a forgalomban?!? Szegény sofőrünket eléggé sajnáltam. Ennyi hülyére figyelni az utakon! Persze külön csemege volt a számára az is, amikor a buszsávban egyszerűen ott parkolt egy bunkó! Ez a piros itt ni, pont előttünk. Sofőr meg sehol...😒

Szerencsésen megérkeztünk végül a buszállomásra, ahonnan kicsikét még gyalog mentünk tovább, végül Judit szerzett nekünk fuvart a londoni hotelünkig. (Nem, nem ott lakik a barátnőm, csak mivel a párja késő estig dolgozott, nem tudott kijönni elénk a reptérre, hogy egyenesen hazavigyen minket. Másrészt pedig a következő nap úgyis ott volt programunk a belvárosban.)

Kicsivel fél tizenkettő előtt szálltunk be végre a liftbe, és ekkor már valahogy így nézhettünk ki:
 

Egy idős házaspár is pont akkor vette igénybe a felvonóeszközt. Amikor a férj ránk nézett, elmosolyodott, és kedvesen megkérdezte: “Hosszú út, ugye?” Csak bólintani volt erőnk.

Belépve szobánkba, ez fogadott minket:

Most ismét néhány kép következik: lesz közte egy részlet a szobáról és a fürdőről, és kuriózumként a WC-ről is, amiről azért teszek említést, mert fűtött ülőkéje volt, és egy olyan nyomógombos-felülettel lehetett beállítani rajta dolgokat, amilyet eddig csak sci-fikben láttam.
 

Hiába voltunk kimerültek, arra azért még valahogyan jutott erőnk, hogy hajnal fél kettőig elpezsgőzgessünk és megtárgyaljuk a nap eseményeit, meg persze az élet dolgait. Aztán szépen kidőltünk.

Ennek a bejegyzésnek a végére egy linket tartogatok magáról a felszállásról. Ez alá direkt nem rakattam zenei aláfestést a férjemmel, hiszen a lényeg a dübörgő lóerők hangjának élvezetében van!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése