2018. április 4., szerda

Hét nap élményei - 5. nap, péntek


Megannyi kilométerrel a hátunk mögött, péntek reggel ez a kép fogadott bennünket, kitekintve a hotel ablakán:

A szobánkba kértük a reggelit, ami annyira bőséges (és persze mennyei volt), hogy utána le kellett dőlnünk, hogy a szervezetünknek csak az emésztéssel kelljen foglalkoznia.🙈 Máskülönben pedig “elő kellett pihenni” a ránk váró kemény edzést megelőzően. Na de komolyan, mi mást tehet az ember lánya, mint hogy lepihen egy ilyen reggeli bekebelezését követően?

Egyszer csak arra eszméltünk, hogy csörög a szobánkban a telefon. Persze hirtelen azt sem tudtuk, hol vagyunk, nemhogy még holmi telefonhívásra reagálni! Na igen, eléggé kimerültek lehettünk, ha ilyen sikeresen elszenderedtünk a reggeli után…

Szerencsére nem nagyon rámoltuk szét a cuccainkat, hiszen előző este (mit este, hajnalban) jóformán csak a pizsinket és a fogkefénket halásztuk ki a bőröndjeinkből. Sejtettük, hogy a recepció kereshetett minket kijelentkezés-ügyben, ezért szépen lementünk, elintéztük, amit el kellett, majd kiléptünk a hotelből, ahol máris egy fehér kesztyűs, fekete keménykalapos, mosolygós ‘doorman’ igyekezett a segítségünkre. Nem is tudom hirtelen, hogy nevezik az ilyen embert magyarul. 😕 Nem ajtónálló, az mást jelent. Na jó, rákerestem a neten: kapus/portás, és igen, ajtónálló. Akkor kevertem az útonállóval… 😅 Szóval, ami a lényeg, hogy én ilyet eddig még csak filmekben láttam.

A doorman tehát leintett egy taxit, kinyitotta előttünk a hátsó ajtót, és besegítette a csomagjainkat is.

Csak egy kevéskét kellett utaznunk Judit munkahelyéig, jóformán a szomszédba. Elhagytuk hát a The Berkeley Hotel-t, és megérkeztünk a The Connaught hotelbe, ahol Judit irodájában ideiglenesen megszabadultunk bőröndjeinktől.

Barátnőm első dolga volt, hogy körbevezessen a munkahelyén, nekem pedig egyetlen dolgom volt csak: ámulni!

Tudom, hogy a képek nem tudják visszaadni a lenyűgöző valóságot, mégis megmutatnék párat a hotel egy-két részletéről.
 

 

Ami még elképesztő volt számomra, hogy ilyen tejes-alapú koktélt ittunk:
Igen. Képesek ezek a roppant ügyes mixer-fiúk (vagy a fene se’ tudja, kinek a fejéből pattant ki az ötlet) egy olyan gépet használni, ami kiszedi az italból a színeket! Eléggé vagány dolog, szerintem.

Mialatt a csodaitalunkra vártunk (aminek a virágdíszét meg lehetett enni), ezt a videócskát készítettem a helyiségről:

Talán már nem lesz meglepő, ha azt mondom, ez a nap is sűrű volt. A hotelbéli idegenvezetés után Judittal átsétáltunk a közeli edzőterembe, és tartottunk egy másfél órás lábedzést. Bevallom, kicsit tartottam tőle, hogy nem fogom bírni teljesíteni a feladatokat, hiszen eddig csak otthon edzettem, ahol nincsenek lábgépek, különböző bazi nagy súlyokkal. Ám egész jól ment a dolog. Bár hozzáteszem, a lábtoló gépen “csak” 75 kilót tudtam kinyomni, míg Judit simán vitte a 100-at! De hogy ne csak a szám járjon (illetve a kezem, hiszen írok), íme egy-egy videó a “produkciónkról”:

A jóleső edzés (és persze az alapos nyújtás) után visszasétáltunk a hotelbe a cuccainkért, majd elindultunk egy találkahelyre. Még amikor Londonban éltünk Tibivel, az egyik munkahelyemen (Ted Baker) megismerkedtem egy tüneményes lánnyal, Tündével, akivel össze is barátkoztunk. Azóta is tartjuk a kapcsolatot, éppen ezért gondoltam arra, hogy ha már odarepültem, mindenképpen találkoznunk kell személyesen, még ha csak egy rövid időre is! Így hát megbeszéltünk egy helyet (Wauxhall állomással szemközti Starbucks kávézó), és végre-végre jól megölelhettük egymást Tündével! Egyébként nem véletlenül használtam rá a tüneményes jelzőt, hiszen miután látta, mennyit köhécselek, felajánlotta, hogy hazaszalad köhögéscsillapító készítményért. Hamar megjárta ugyan, hiszen pár percre lakik a megbeszélt találkahelytől, mégis hozzá kell tennem, szakadó esőben vállalkozott az útra!😇💝

Sajnos úgy egy fertály óra múlva muszáj volt nyakunkba kanyarítanunk motyóinkat, és elindulni Juditékhoz, hiszen közben ránk sötétedett, és kezdtük megint lestrapált zombinak érezni magunkat (meg úgy kinézni…😅). Elbúcsúztunk hát Tündétől, majd miután Judit ismét szerzett fuvart, végre-végre megérkeztünk hozzájuk!

Kipakoltuk bőröndjeinket, megvacsoráztunk, majd miután lemostuk magunkról a ...nem, azt most nem írhatom, hogy az út porát, hiszen aznap szinte végig esett az eső, szóval miután lecsutakoltuk magunkat, el is dőltünk, hogy aludjunk egy jót, és felkészüljünk a másnap ránk váró nagy kalandra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése