2015. augusztus 8., szombat

Halálos(an haszontalan) légycsapda


Nemrégiben kutakodtam kicsit a világhálón, találok-e valami házilag barkácsolható légycsapdát. Találtam. Egyszerű volt az “összeszerelése”: egy flakon tetejét kellett levágni, és tölcsérszerűen visszaborítani rá. Maga a csapdaanyag sör és cukor egyvelege volt. Azt írták még, hogy a siker garantált.

Kitettem szépen a teraszra az ínycsiklandó légycsemegét, és vártam. Hát várhattam, ugyanis egy fia légy sem repült még a környékére sem. Ekkor magamban kezdtem el keresni a hibát: nem vettem nekik kedvükre való márkás sört? Elfelejtettem kiküldeni a meghívókat? Netán a marketinget rontottam el azzal, hogy nem tettem ki villogó neonreklámot “Ingyen sör” felirattal?

Amikor már kezdtem feladni a reményt, áttörés történt! Működött a csapda; szép lassan szállingóztak bele a legyek. Jól besöröztek, így a tölcsérszerű nyíláson tompa aggyal már nem tudtak kijutni. Hogy ne kelljen a földi maradványukban “gyönyörködnöm”, a csapda elkészítésénél felhasználtam egy kis csomagolópapírt. Íme az eredmény:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése