2015. augusztus 19., szerda

Az "irigy kutya" alapigazsága


Kutyusunk, Bogár legkedveltebb játéka egy jó hosszúra szétcincált, fehér rongydarab. Mit fehér, szürke, annyit húzgálta vérebünk morogva maga után az udvaron szegény áldozatát! Egyébként szóban forgó játékszerről egy kitartó nyomozó hosszas elemzés után talán meg tudná állapítani, hogy valaha pólóként funkcionált.

Számomra múlt héten csütörtökön este vált bizonyossá, mekkora alapigazság van az “irigy kutya” témakörében.

Nálunk az a szokás, hogy éjszakára bezárjuk a kenneljébe a kutyát, mivel a kis Bogaram képtelen kiverni a fejéből, hogy ő bizony nem egy éjszakai műszakos ásógép! Mi tagadás, kicsit identitás-zavaros szegénykém… Szóval, amíg nincs kész az ötös biztonsági fokozatú virágágyás-elkerítő hálózatunk, addig bizony éjszakára szűkítjük kissé a kutya mozgásterét.

Adott napon az történt, hogy miután Bogarat a helyére parancsoltam, és bundasimogatás keretében megbeszéltem vele, hogy másnap is egész nap kint hőböröghet az udvaron, szépen rázártam a kennel kapuját. Igen ám, de Bogár kicsit gondatlan volt, amikor a helyére cibálta a rongyocskáját, így annak a fele a kapu alatt kilógott az udvarra. Amint erre rádöbbent, gyorsan odaszaladt kedvencéhez, és mielőtt még egyáltalán pislogtam volna egyet, sürgősen behúzta magához. Tehát ő azt feltételezte rólam, hogy galád módon lehajolok az ő tulajdonához, és elveszem tőle!

Így történt hát, hogy Bogár újabb aranyos kis jellemvonását csillogtatta meg előttem.
Bogár és a rongya (ez már egy másik darab)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése