2016. május 29., vasárnap

Elvonókúrám élményei (ötödik - befejező rész)


Huhh, ez a küldetés is kipipálva!🎉 El sem hiszem. Az egészben szinte azt élveztem a legjobban, amikor a konyhai üzenőfalon lévő centi minden egyes nappal egyre rövidebb és rövidebb lett.

Érdekességként említem csak meg, hogy csütörtökön voltam vért adni, és diéta ide vagy oda, teljesen jól voltam, még csak meg sem szédültem. Mit bizonyít ez? Azt, hogy a szervezetem igencsak el volt látva tápanyaggal, még azt is simán kibírta, hogy elvettek tőle négy és fél dl vért!

Előző bejegyzésemben említettem egy kis meglepetést. Elvonóm során szorgalmasan fényképezgettem a különböző finomságokat, amelyek nem csak a diétám követelményeinek feleltek meg tökéletesen, hanem ráadásul igen kellemes kulináris élményben részesítettek. A képek a “Hihetetlen finomságok” című albumomban találhatóak meg, melynek linkjét e bejegyzés végén mellékelem.

Nem is csigázom tovább a kedélyeket, a végeredmény tehát:
súly: 76.5 kg (-2,9 kg)
testzsír: 28.9 % (-1,2%)
víz: 51.8 % (+0,9%)

Nem tudom megállni, hogy a végén szokás szerint ne okoskodjak egy ideillő idézettel, amely a diétám folyamán gyakran ellebegett lelki szemeim előtt:
Nem azért élünk, hogy együnk, hanem azért eszünk, hogy éljünk.”

Köszönöm az eddigi figyelmet és érdeklődést, legközelebb egy kritikával jelentkezem.

A könnyebb elérés érdekében mellékelem tehát a finomságokról készült képek linkjét:
Hihetetlen finomságok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése