2016. május 12., csütörtök

Elvonókúrám élményei (második rész)


Immár két hét telt el önkéntes diétám kezdete óta. Miután elmúlt az újdonság varázsa, bevallom, voltak nehezebb pillanataim. Nap mint nap ki kell találnom, mivel tölthetném meg úgy a bendőmet, hogy ne ismétlődjön az unalomig az étrendem.😒

E heti barátom és segítőtársam az alma és a puffasztott rizs-, illetve búzaszelet volt. Szegény almát eddig hanyagoltam az életemből, szinte kizárólag sütemény formájában vettem magamhoz, ám mostanra a maga nyers valójában is jó barátom lett!😊 A puffasztott búza/rizsszeletet viszont soha semmilyen formában nem szerettem. Most sem ízlik, viszont remek kenyérpótló. Próbálkoztam volna azzal is, hogy ízesített pufikat veszek (pl. hagymás-tejfölös, paprikás), ám amikor a csomagolásukon megláttam az összetevők között az “ízfokozó, cukor” szavakat, dühösen dobtam vissza őket a polcra. Akkor is nagyon elszontyolodtam, amikor a salátámat tormával akartam feldobni, de hát a kedves gyártó még abba is cukrot tett! Így a saláta egy egyszerű frissen őrölt borsos-kefires mártást kapott. Sebaj.

Már-már félve vallom be, de még egy barátot szereztem a diéta idejére, méghozzá méregtelenítő teakeveréket. A patikában vettem, elvileg segíti a fogyást valamint a méreganyagok távozását a szervezetből. Azért félek ezzel a vallomással, mert még a végén megkapom, hogy biztos csak emiatt sikerült fogynom.😏 Egyébként amikor átböngésztem, miféle gyógynövények vannak a teában, hangosan felröhögtem. Ilyenek többek között, hogy “kukoricabajusz, kutyabengekéreg, katángkóró herba.”

Jut eszembe az életmód változtatásáról. A minap olvastam egy cikket egy amerikai sztárszakácsról, aki úgy dobott le magáról egy év alatt harmincnyolc kilót, hogy “csak” a főzéshez használt alapanyagokon változtatott. Például elhagyta a cukrot és a fehér lisztet, valamint a rántott, tehát bő olajban sült dolgokat; lecserélte a zsíros vörös húsokat sovány fehér húsfélékre; rengeteg friss zöldséget és gyümölcsöt evett a sok tészta, krumpli és kenyér helyett, szóval ilyenek. Az egyik mondata nagyon megtetszett, idézem: “ Ha teleeszem magam jó kajával, nem marad hely a rossznak.

Végezetül még egy fontos gondolat. A húgomnak volt egy igen okos észrevétele, miszerint írtam ugyan, hogy mennyi a kezdő súlyom, de azt nem, hogy ehhez hány centi társul. Nagyon nem mindegy ugyanis! Tehát akik még nem láttak engem teljes hosszanti terjedelmemben, azoknak elárulom, hogy kereken 180 cm magas vagyok. Na igen, sokat álltam kiskoromban az esőn.😄

Egy hét múlva ismét jelentkezem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése