2020. november 1., vasárnap

Felfelé együtt könnyebb

 

Rhonda Byrne A varázslat című könyve alapjaiban változtatta meg az életemet. A pozitív változás 2018 szeptemberében kezdődött, miután elolvastam ezt a fantasztikus művet. Erről írtam is egy blogbejegyzést, amelyet itt találsz → A hálás szív mágnese a csodáknak.

Ahogy az évek során haladtam önfejlesztő utamon, egyre erősödött bennem az érzés, hogy szeretném, ha mások is megtapasztalnák ezt a csodát. Akinek csak tudtam, meséltem a könyvről és a tapasztalataimról is. Legutóbb egy kedves újdonsült ismerősömmel beszélgettem ezekről a dolgokról, és szóba került A titok című könyv is, szintén fent nevezett írónőtől. És láss csodát, Vera egy olyan történetet osztott meg velem, amitől libabőrös lettem, és csak úgy repesett a szívem. 😃

Vera elmesélte, hogy kinyomtatott egy varázscsekket (megtalálható A varázslat című könyv 165. oldalán, vagy ezen a linken: Magic Check), amelyre ráírt 50.000 Ft-ot, majd kitette a hűtőszekrény oldalára. Néhány nap múlva éppen esedékes volt a telefon előfizetésének megújítása, ráadásul a férjével szerettek volna egy új tévét is venni. Ahogy az ügyintéző nézegette a kedvezményeket, osztott-szorzott, majd a következő ajánlattal állt elő: “Van egy olyan készülék, amelyet a meglévő kedvezmények beszámításával 50.000 Ft-tal olcsóbban kaphatnak meg.”

Ez a kedves ismerősöm nem győzött hálálkodni nekem, amiért a figyelmébe ajánlottam ezeket a könyveket. És ami még fantasztikus, hogy sikerült találnia egy olyan munkát, amely az eddigivel ellentétben szellemileg kielégíti, nem mellesleg a fizetése is legalább a duplája lesz! Új munkahelye megteremtéséhez Vera szintén a hála erejét vetette be. Annyira örülök, hogy ilyen jól alakul az élete! Ez engem is felemel. 😄💖

Érdekes, hogy a legtöbb ember sajnos nem igazán tud szívből örülni más sikereinek. Aki megreked egy szinten, az bizony nem nézi jó szemmel, ha más netalán elindul a maga útján, és egyre magasabbra jut.


Pedig ha egy embertársunk előrébb jut, azzal mi egyáltalán nem leszünk kevesebbek. Csak mi érezzük úgy, hogy elvettek tőlünk valamit. Holott az Univerzumban bőség uralkodik, és bármilyen magasságokba is kapaszkodunk együtt, egymást segítve, mindenki ugyanúgy hatalmas bőségben részesülhet. Azt pedig végképp ne feledjük: amit adsz, azt kapod vissza!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése