2020. november 8., vasárnap

Miért írok?

 

Csodálatos volt a november 06-ai péntekem! Előzőleg kaptam egy meghívót a 2021-es Békési Kalendárium bemutatójára. Idén is pályáztam egy novellával és több fotóval, és a szerkesztő ismét érdemesnek találta a munkámat arra, hogy a kiadványt gazdagítsa. 😀

Nyár közepén egyik nap áttekertem Békésre, hogy készítsek néhány képet az “Apró részletek Békésről” című fotópályázatra. Az alábbi kép kapott helyet a kötetben:

 

Még aznap megírtam az irodalmi pályázatra a munkámat, amelynek témája a “Múltunk darabkái a jövő építőköveti” címet viselte. Írásom itt olvasható: Nagymama.

A pénteki könyvbemutató rendezvényén a kalendárium közreműködői mellett a pályázókat is külön jutalmazták. Nem kis büszkeséggel töltött el már maga a tudat, hogy érdemesnek tartották az én munkámat is a megjelenésre. Ráadásul, amikor kimentem, hogy átvegyem jutalmamat a szerkesztőtől, külön megjegyezte, hogy nagyon jó az írásom. Elmondta a közönségnek továbbá még a bemutató elején , hogy számtalan pályamunka érkezett be, de csak a legjobb tizenöt kerülhetett a kötetbe. 💗

Jutalmam egy tiszteletpéldány, egy oklevél, valamint egy ajándékutalvány volt. Külön öröm számomra, hogy írásommal tulajdonképpen ismét pénzt kerestem. Hálás vagyok ezért! 🙏

Hálás vagyok továbbá egy kedves blogger társamnak is, aki nyár végén felkeresett azzal, hogy bemutathat-e engem, mint szerzőt az Alkotó Blogger Magazin-ban. Megtisztelve éreztem magam, és össze is raktam egy bemutatkozó szöveget, amelyet itt találsz:

Írói bemutatkozásom

(Jut eszembe: a “tudatos vegán író” elnevezést nem én találtam ki, ám igen elégedett vagyok vele.😁)

Szívből tudom ajánlani Eyn blogját, ahol tartalmas, sok esetben motiváló, lélekemelő cikkeket olvashatsz.

Eyn oldala

Köszönöm mindazoknak, akik eddig is figyelemmel kísérték írói munkámat. Sok-sok tervem van még, és minden erőmmel azon vagyok, hogy meg is tudjam valósítani őket. Persze ehhez türelmet kell gyakorolnom, hiszen az életben mindennek megvan a maga ideje. És hogy miért írok? Egyszerűen azért, mert nem tehetek mást. 📚💝

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése