2018. május 21., hétfő

Egy kép és más semmi?


Pöttyöt rendhagyó lesz ez a bejegyzés.

Ez nem egy élménybeszámoló, nem boncolgatok semmilyen témát, nem merengek az élet nagy kérdésein, egyszerűen azért jelentkezek be, hogy tudassam Veled, hála Istenkének most annyira bepörgött az életem, hogy ezen a héten csak ezt a nyúlfarknyi szösszenetet tudom csak megosztani.

Az elmúlt hét első fele is sűrű volt, bár az csak a szokásos módon (írás, gépelés, házimunka, kerti munka, edzések, plazmaadás).

No de ami csütörtöktől várt rám! Családlátogatás Nyíregyházán, osztálytalálkozó Nagykállóban (ottalvós, a koliban), egy gyors barátnő-látogatás, nagynéni-vizit, és még az autót is elvittem a szervizbe. Meglehet, hogy a későbbiekben egy kisebbfajta élménybeszámolót kerekítek majd ezekből az eseményekből.

Az előző bejegyzésben a súlyzós edzésről írtam, és a témához kapcsolódóan jó pár képet kerestem hozzá a neten. Van egy, ami kimaradt, mert valahogy sehogyan sem tudtam értelemszerűen beilleszteni, hiába kötődött a tárgyhoz.

Azt hiszem, nem óhajtok külön bejegyzést írni a szteroidozásról, hiszen mindenkinek joga van tönkretenni a saját testét. Mégis, annyira beszédes maga a kép, hogy egyszerűen muszáj megosztanom Veled. És ezt úgy teszem, hogy ennek a rövidke helyzetjelentésnek a végére biggyesztem.
Íme:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése