2018. január 6., szombat

Újévi meglepetés


Szokás szerint minden hónap első napján ráállok a mérlegre. A januári mérkőzésem eredménye láttán kissé vegyes érzések öntöttek el. Örültem is, meg nem is; bosszankodtam is, meg nem is.

Most sokak szemében biztosan nem leszek túl népszerű, de az ünnepek alatt nemhogy nem híztam, hanem még fogytam is. Holott - és ez most vérlázító lesz - én már nem akartam fogyni!😅 Legalábbis kilóban mérve nem. Viszont úgy az elmúlt egy évtől számítva keményen küzdöttem azért, hogy a testzsíromból lefaragjak pár százalékot.

Júniustól szinte pontosan ugyanazokat a számokat mutatta nekem a mérleg. Ám most, meglepetésemre, fogytam két kilót, és nagy örömömre a testzsíromból is sikerült lefaragnom másfél százalékot! A szervezetem víztartalma pedig nőtt egy százalékkal, ami szintén nem rossz dolog.

Igyekszem röviden összefoglalni, véleményem szerint mi indíthatta be a fogyást.

Október közepétől heti egy-két alkalommal felpattantam a spinning-cangámra, és intervalloztam egy jót. Mindössze tizenöt-húsz perc elég volt ahhoz, hogy kiköpjem a tüdőmet, és patakokban ömöljön rólam az izzadtság!😂 Most gyorsan el is reppelem, mit jelent intervallul edzeni.

Ezen felül az erősítő edzéseimhez nagyobb súlyokat kezdtem el használni, valamint körülbelül másfél-két hónapja igen drasztikusan lecsökkentettem a sófogyasztásomat. Nagyjából ennyi.

No de a lényeg: új év, új lehetőségek; új terveket lehet megvalósítani, vagy csak kitalálni; új fogadalmakat lehet tenni!😁

Mindenkinek kívánok a 2018-as, és természetesen az azt követő esztendőkre is erőt, egészséget, kirobbanó életkedvet és tettvágyat, boldogságot!🙌

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése