2017. november 26., vasárnap

Megéri küzdeni?


Én azt mondom, mindenképp! Na de miről is van szó? Az egészségünkre, testünkre fordított időről, energiákról, erőfeszítésekről, lemondásokról.

Nincs is annál hitelesebb dolog, mint ha a saját bőrödön tapasztalod meg a helyes életmóddal járó pozitív változásokat. Megpróbálom röviden összefoglalni, személy szerint milyen remek metamorfózison megyek keresztül:
  • a betegségek elkerülnek,
  • jobb az állóképességem, terhelhetőbb vagyok,
  • nőtt az erőnlétem,
  • definiált izomzatra kezdek szert tenni,
  • a narancsbőröm eltűnőben van.

S mindezt minek köszönhetem?
  • tiszta ételek
  • rendszeres edzés
  • vitaminok.

A tiszta étkezés azt jelenti, hogy nem eszek agyonfeldolgozott szemét kaját, vagy olyat, amiben cukor és/vagy fehér liszt van. Tulajdonképpen az utóbbi időben jóformán ezekkel az alap élelmiszerekkel táplálom a szervezetemet: barna rizs, csirkemell, hal, sovány tejtermékek, tojás, zöldségek, zabpehely, müzli, gyümölcsök. Néha krumpli. Ja, és pufirizs. ...igen, akárhogy töröm a fejem további élelmiszereken, a kajáim kb. 90-95%-át ezek teszik ki. Ám mivel ember vagyok, és fitness versenyre sem készülök, ritkán és mértékkel azért becsúszik egy kis bűnös nasi.🙈

Rendszeres edzés. Az utóbbi hetekben meglepve tapasztaltam, hogy az eddigi megszokott mozgás már nem elég intenzív, nem fejlődök tőle. Hosszú ideig Béres Alexandra anyagaira tornáztam, ám határozottan éreztem, hogy nagyobb kihívás kell az izmaimnak. Éppen ezért kezdtem el bevezetni a heti háromszor egyórás edzést, amiben az izomcsoportok szerinti felosztást követem, vagyis azon fáradozok, hogy adott napon a kiválasztott két-három izomcsoport megtudja, mi a magyarok istene!😂 És persze szükség van nagyobb súlyokra is! Alig várom, hogy a Jézuskától megkapjam a variálható súlyzókészletet, amit karácsonyra kértem!!

Vitaminok → erről most azért nem írok részletesen, mert a Mindennapi vitaminunk című bejegyzésemben már megtettem.

Az a helyzet, hogy még igencsak sokat és keményen kell dolgoznom azért, hogy végre büszkén, és ne a zsírpárnáimat takargatva vonulhassak végig a strandon. Ám az a jó a már megszokott életvitelemben, hogy örömet okoz nekem.😊 Sokszor alig várom a munkanap végét, hogy hazamenjek, és jó alaposan kieresszem a fáradt gőzt egy kemény edzéssel. Mert kikapcsol, feltölt, miközben fürdök az endorfin hormonban (az izzadsággal együtt); és ami a fő: látom a fejlődést, ami erőt ad a folytatáshoz.

Befejezésként néhány képpel szeretném megmutatni Neked, honnan indultam, hol tartok most, és hová szándékozok eljutni.
 2015. júniusa (Jól kivehető sonkakarok.)
2015. november (Botrány ez a kép!)
2017. február (Már nagyító nélkül is kivehető izom a felkaron.)
 2017. november (Felfedeztem egy pókot a sarokban.)
2017. november (Fényt kaptam. De tényleg! Ott van a kezemben.)
A CÉL
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése