2021. április 28., szerda

Mozgásban

 

Múlt pénteken egy kissé feszültebben értem haza munkából. Nem akarok belemászni abba, mi a meglátásom és a véleményem ezzel az egész helyzettel kapcsolatban, ami felforgatta a világunkat… 😒 Inkább elmesélem, mi az, ami segített.

Már az úton hazafelé megfogalmazódott bennem, hogy edzeni fogok egy kiadósat. Megszaporáztam hát lépteimet, otthon átöltöztem edzőcuccba, és már kezdtem is a bemelegítést (mert az FONTOS!). Ugrálókötelezéssel jól megemeltem a pulzusomat, aztán súlyzóztam, végül jött a kedvencem, a hasazás. Egyszerűen elképesztő, mennyire ki tudja cserélni az embert a mozgás! Megszűnt minden gondom. Nem beszélve a sport temérdek pozitív hatásáról. 💗👊

Arra biztatlak, hogy ha megteheted (és miért ne tehetnéd, hiszen kin múlik a dolog?), mozogj rendszeresen! Nem kell túlagyalni a dolgot. Egyszerűen bújj bele valami kényelmesbe, és kezdd el, mielőtt még az egód ráeszmélne, mi is történik, és ellenkezni akarna. 😅 Hiszen:

“A legnagyobb hatalom az, amikor az ember saját magát uralja.” 

Publilius Syrus

Hajrá! 😉

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése