2021. január 31., vasárnap

Cicaruci szabás-varrás

 

Fantasztikus volt a szerda délutánom… 😒😅

Előzményként meg kell említenem, hogy előző héten ivartalanítottuk a két kis cicalányunkat. A műtét utáni védelemként választhattam: műanyag gallér, vagy cicaruci. Utóbbi mellett döntöttem, mert az mégiscsak kényelmesebb (nem kényelmes, csak -ebb) a jószágoknak.

Oké, egy hét el is telt egészen gond nélkül. Azonban a hét elején észrevettem, hogy Clara mellkasán kicsit kifoszlott az anyag. Még nem volt vészes a dolog. Még!!! Csütörtökre azonban a kis időmilliomosom képes volt egy tenyérnyi darabot eltüntetni a rucijából. 😂

Felhívtam az állatorvost, hogy mit tanácsol, leszedhetem-e a rongyot? A doktornő inkább arra buzdított, kezdjek valamit a ruhácskával, mert jó lenne a sebgyógyulás miatt legalább tíz napig védeni az állat hasát.

És akkor most következzen az események hatására hirtelen felindulásból elkövetett aznapi rövid összefoglalóm a délutánt illetően:

Mindössze három óra hosszám ment el a harci műveletre, de megérte. 😄 A seb ismét biztonságban van az érdes cicanyelvtől és a rágicsálástól. És a végeredmény miatt talán a divatrendőrségtől sem kell félnünk. 😅👗


Dióhéjban ennyi lett volna a történet. A cicusaink persze továbbra is imádni valóak, bár hozzáteszem, sokat segít az ehhez hasonló esetekben megőrizni a hidegvéremet, hogy rendszeresen meditálok. 😅😂

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése