2024. július 31., szerda

Piknik a tónál

 

Egy Ashramban önkénteskedem (bővebb infó: Életem egy Ashramban), a szabadnapom hétfőnként van. Legutóbb gondoltam egyet, az ebédemet befőttesüvegbe “csomagoltam”, felpattantam a bringámra, és eltekertem a közeli tóhoz. Meseszép erdei ösvényen keresztül. 😊

Negyvenkét éves vagyok. Végre most már őszintén érzem, hogy szeretek magammal időt tölteni. Talán a későbbiekben írok majd arról, hogyan jutottam el a kapcsolatfüggőségemtől az önszeretetig. Ám addig is, hadd biztassalak a következőkre: kezdj el dolgozni magadon, csendesedj el, figyelj befelé, mert a boldogságot nem a külvilágban fogod megtalálni, hanem önMAGadban.

Adott napon pontosan ez az érzés suhant át rajtam: “Olyan boldog vagyok önmagammal, mint még soha!” 😇

Az ebédem pedig: fűszeres serpenyős burgonya, majonézes paradicsomsaláta füstölt pirospaprikával; epres puding cikóriakávéval, mazsolával és amaránttal gazdagítva.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése