2023. szeptember 11., hétfő

Szerencséd van!

 

Tudod te, hogy mennyire szerencsés vagy? Vagy provokálónak érzed ezt a kérdést?

Jó ideje mondogatom már magamnak és másoknak is, mennyire szerencsés vagyok. És ez nem feltétlenül azt jelenti, hogy minden héten nyerek a lottón (főleg, hogy nem lottózok😂), vagy kifogtam a multimilliomos nagy Ő-t (hiszen igen jól érzem magamat önmagammal), netán örököltem egy nagyobb összeget (hála Istennek még mindkét szülőm él😇).

Viszont végtelenül szerencsésnek érzem magam, amiért ép minden testrészem és érzékszervem, egészséges vagyok; van hol laknom, mindennap jóllakhatok; megvan a szabadságom, én rendelkezek az időmmel, biztonságban élhetek; fantasztikus emberek vesznek körül, akikkel segítjük egymást az Utunkon; és rátaláltam egy olyan önismereti útra, amelyen haladva csodálatos élményekkel gazdagodok.🙏

Valószínűleg Te is szerencsés vagy, hiszen ha ezt a bejegyzést olvasod, az azt jelenti, hogy van interneted, eszközöd is hozzá, látsz a szemeiddel; vélhetően nem az utcán élsz, és meglehet, hogy nem gyötör mardosó éhségérzet, ami elterelné a figyelmedet e sorok olvasásáról. Gyanítom, hogy a szeretteid is körülötted vannak, és támogatnak, ha kell.

Közel másfél hónapja élek Hollandiában, és önkénteskedek MERU-ban (Maharishi European Research University). Lenyűgöző ez a hely! Egyetlen hónap alatt többet fejlődtem, tisztultam és gyógyultam, mint eddigi Utam során bármelyik évben. Ezt a helyet is feltétlenül hozzá kell adnom a listámhoz, amelyben felsoroltam, miért vagyok szerencsés.

Te mi mindenért érzed magad szerencsésnek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése