2020. december 20., vasárnap

Gondolatmorzsák

 

Valahányszor tollat ragadok, flowban vagyok. Imádok írni, ez van. Az utóbbi időben mégis elhanyagoltam ezt az áldott tevékenységet. Igen, részben az én hibámból. Kiestem a ritmusból. Más feladataimat vettem előbbre. Részben azonban az Élet szólt bele az időbeosztásomba. Sajnos örök búcsút kellett vennünk egyik szeretett cicánktól, Pupillácskától. 😔 Megtettünk érte mindent, amit csak lehetett, mégis úgy döntött, hogy befejezi földi életét. Nekünk pedig tiszteletben kellett tartanunk, bármennyire is nehéz volt.

Ennek a kaotikus és küzdelmes évnek a végén azonban valami csodálatos dolog is történt velem. Elvégeztem egy transzcendentális meditáció tanfolyamot. Életem legjobb befektetése volt önmagamba. 🙏 Később talán mesélek róla. Előtte azonban hamarosan az évzáró gondolataimmal jelentkezek, aminek az az érdekessége, hogy közvetlenül az egyik meditációm után vetettem őket papírra, tiszta forrásomból. 💗

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése