2020. szeptember 25., péntek

Küzdeni érdemes

 

Miközben e sorokat írom, a Keletibe tartó vonaton ülök, épp ahogy szeptember 11-én. Csak akkor a szóbeli vizsgámra igyekeztem, most pedig nyaralni Tibivel. 💕

(...időközben visszatértünk a jól bejáratott, mókuskereket ezerrel pörgető kerékvágásba.)

 

Sikeresen elvégeztem a Segédkönyvtáros képzést. Az ötösre hajtottam, bármi áron. Keményen kellett tanulni érte? Igen. Lemondásokkal járt? Igen. És megérte? Ó, határozottan igen! 😄 Nem volt ugyan könnyű munka és család mellett (a családba a férjem és a négy cicánk tartozik bele), de ez az eredmény megerősített abban, hogy bármit elérhetek, amit csak akarok.

 

Máris sorakoznak a tervek és az újabb elérendő célok az életemben: először is, befejezem a félkész könyvemet, ami egy krimibe ágyazva boncolgatja a vegánság kérdéseit; majd nekiállok egy mesekönyvnek, közben pedig az angolomat akarom a legmagasabb szintre fejleszteni, mert azzal is vannak könyvekhez kapcsolódó terveim. 

 

Pár szót szeretnék még szentelni az Országos Széchényi Könyvtár által indított képzésnek. Maximálisan elégedett vagyok mind a színvonalával, mind a tanárok és a tanfolyamért felelősök hozzáállásával. Az oktatóink a tudásuk legjavát adták át nekünk. Biztos vagyok benne, hogy lesz még kedvemre való képzés, amit elvégzek majd általuk.

 

Mindenkit csak bátorítani tudok, hogy bármilyen terve, álma is van, kezdjen neki a megvalósításának! Sokkal több erő és kitartás van bennünk, mint azt gondolnánk. Egy a lényeg: tartsuk szemünket a célon, lépkedjünk felé eltökélten, így biztosak lehetünk abban, hogy elérjük azt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése