2017. október 28., szombat

Gyilkos indulatok a Plazmacenterben


Nem is olyan régen írtam arról, mennyire szeretek “plazmáskodni”. Az ijesztő címválasztásom ellenére továbbra is mindig alig várom a szombatokat, hogy mehessek végre Békéscsabára ferezisre!😄

Múlt szombaton történt, hogy miután kényelmesen elhelyezkedtem a “fotelben”, az olvasnivalót az ölembe tettem olvasásra kész állapotban (ez egy nyitott könyvet jelentett), és szép türelmesen vártam, hogy a kedves, fiatal nővérke megkezdje a műveletet. Az előkészületek után, és még mielőtt a tűt a vénámba vezette volna, egy pillanatra kihúzott egy fiókot abból a szekrényből, ami velem szemben, pár lépésre helyezkedett el. A pillanat tovatűnt, a hölgy arcberendezése megváltozott. Igencsak!😯 Mérgesen oda is szólt a mellettem lévő pácienst pátyolgató kolleginájának, mennyire rossz ötlet volt rápillantania a telefonjára. Én ekkor kezdtem el félni. (Magamban persze röhögtem.😂) Elmém rögtön elkezdett vetíteni nekem egy filmet, amelyben a nővérke indulatosan odaront hozzám, és a véremet veszi. De az összeset!! Meg is jegyeztem hangosan (bár nem tudtam visszafojtani a nevetésem): “Na jó, most már félek! Légyszi ne rajtam töltsd ki a dühödet.” A mellettem lévő hölgy vette a lapot, rögtön rá is kontrázott: “Látod, fél a donorod!”😅

Ezek után attól féltem, de ténylegesen, hogy ha továbbra is nevetek, még a végén félremegy a tű. No de természetesen rendben lezajlott a ferezis, csak a szokásosnál is jobb volt közben a hangulat!

Elégedettségemet tovább fokozta, hogy az “operáció” végeztével elfogyaszthattam az ott kapott finom pizzaszeletet, amit a kávéautomatából díjmentesen választható finomsággal öblítettem le, majd hogy tovább segítsem a szervezetem regenerálódását, desszertként a kapott csokit és banánt is elmajszoltam.

Minden jó, ha jó a vége, úgy, mint ennek a történetnek is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése