2016. november 28., hétfő

Jó pap is holtig tanul


Vészesen közeledik az írásbeli és szóbeli vizsgám időpontja (női szabó képzésre járok). December 7-én kell számot adnom a tudásomról.

A többiekkel ellentétben nekem nem csak annyi az igényem, hogy éppen csak átbukjak a vizsgán, hanem az 5-ösre hajtok! Éppen ezért az utóbbi hetekben kicsit háttérbe kellett szorítanom néhány kedvelt időtöltésemet, és ebbe sajnos a blogolás is beletartozik.

Emlékszem, mielőtt belevágtam az intenzív féléves képzésbe, mennyit siránkoztam azon, hogy milyen kevés idő jut a dolgaimra. Most látom csak, hogy akkor igen sok szabadidőm volt!

Múlt hétvégén kivételesen nem a tanulásé volt a főszerep, ugyanis 2 db kedves vendég is érkezett hozzánk vasárnap, amire már szombat reggeltől elkezdtem készülni (bevásárlás-takarítás-sütés-főzés). Szerencsés vagyok, hiszen a férjem rendesen kivette a részét a munkából, és persze a vendéglátás remekül sikerült, mindenki jól érezte magát.

Hetedikéig sajnos nem készülök új bejegyzéssel, utána viszont tervezek egy folytatásosat a suli kulisszatitkaival kapcsolatban. Érdekes lesz…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése