2017. május 11., csütörtök

KalMag


Gyaníthatóan nem normális dolog, ha az ember úgy alszik, mint egy túlkoffeinezett nyúl vadászszezon idején. Sajnos nekem hosszú, hosszú időn keresztül rettenetes alvókám volt. És itt a hangsúly: volt!

Tulajdonképpen “csak” annyi történt, hogy rendszeres időközönként (heti két-három alkalommal is) megébredtem hajnali fél kettő körül, és sehogyan sem bírtam újra elaludni úgy hajnal négy, fél öt utánig. Kínomban megnéztem egy-egy Poirot részt, vagy olvastam, vagy éppen azon dühöngtem, mi a francért nem tudok aludni. Borzasztó volt. És egyszer csak csoda történt!

A kezembe akadt dr. Lenkei Gábor egyik könyve, amelyben ott volt a megoldás a problémámra. Persze az elején szkeptikus voltam, nem akartam elhinni, hogy ennyire egyszerű legyen az alvászavarok elleni praktika. De igenis működik a dolog!

A “csodaszert” immár egy hónapja veszem magamhoz a vacsorám során, és azóta egyszer sem fordult elő, hogy hajnalok hajnalán órákig vergődtem volna ébren. Jó, bevallom, egyszer volt olyan, hogy úgy kettő körül megébredtem, mert csöppet túl sok folyadékot ittam estére, és ezt gondoltam: “Na, most aztán kezdődik minden elölről, ennyit a csodaszerről...” Ám épphogy ezt végiggondoltam, leraktam a fejem a párnára, és már aludtam is.😊

Most pedig lássuk a teljesen veszélytelen, mellékhatások nélküli altató-koktélom receptjét: 2 dl folyadékba (nálam ez natúr teát jelent) egyszerűen beledobok egy-egy db Calcium és Magnézium pezsgőtablettát, amit a még jobb hatás érdekében meghintek egy kis aszkorbinsavval. Kiszámoltam, egy havi adagom (ha hozzáveszem annak a picurka C-vitaminnak az árát is) kijön 1600 Ft-ból. Nem egy botrányosan nagy összeg, úgy vélem.

Nos, ennyit szerettem volna megosztani Veled. Bízom benne, hogy nincsenek alvászavaraid, de ha mégis, akkor abban bízom, hogy a te gondodat is ilyen prímán megoldja majd a KalMag!

És ezennel eme lélekmelengető képpel kívánok mindenkinek nyugodalmas jó éjszakát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése