2016. április 1., péntek

Híres mesterségem címere


Csuda viccesek tudnak lenni embertársaim.😏 Most egy régi, visszatérő esetre gondolok.

Frissen végzett masszőzként (hivatalosan a férfiak masszőrök, a nők masszőzök) egy-egy újonnan megismert embernek megemlítettem, hogy milyen képesítést sikerült megszereznem. Alig végeztem azzal a mondatommal, hogy masszőz vagyok, máris hátat fordítottak nekem, vadul kopácsolva ujjukkal a saját vállukat, és eképpen könyörögtek: "Ó, de jó, masszírozz már meg légyszíves!"😅

Kicsit elgondolkodtam ezen a dolgon, és szabadjára engedve fantáziámat, a következő szituációk peregtek végig elmém vetítővásznán (természetesen színesben és dolbi surround hangtechnikával😁).

Tételezzük fel, hogy fogorvos a szakmám. Fenti esetre alapozva tehát bemutatkozás után ezzel állnak nekem az emberek? “Ó, de jó, tömd már be légyszi a fogam!
Vagy ha fodrász lennék: “Fesd már be a hajam kérlek!” Varrónő esetében: “Varrjál már nekem légyszíves valamit!” És egy állatorvosnak miért nem állnak neki, hogy: “Beoltanád légyszi a kutyámat, légyszííí!

A sort persze a végtelenségig lehetne folytatni, biztosan lennének további vicces szituációk. Saját példámmal azonban azt hiszem nem voltam egyedül, és más sorstársaim is szembesültek ehhez hasonló könyörgésekkel.

Van még egy hasonló vicces kis történetem. Londonban az egyik munkahelyen megismerkedtem egy lánnyal, Judittal. Hamar összebarátkoztunk, ám valamiért sokáig nem került szóba, hogy masszőz vagyok. Csak jóval később derült ki, véletlenül. Na, és ekkor Judit alaposan rámförmedt: “És te nem mondtad, hogy tudsz masszírozni?!!”🙈😂 Hát, el is szégyelltem magam, és rögtön elkezdtem mentegetőzni: “Jaj, bocsánat, innentől kezdve becsszó így fogok bemutatkozni: Szia, Rita vagyok, gyógymasszőz.” Azóta persze Judit kapott egy kis ízelítőt masszázstudományomból.😊

Mindezzel hová akartam kilyukadni? Tulajdonképpen sehová, csak úgy leírtam érdekességként.😏 És ezennel ezt a bejegyzést be is fejezem.

(Nyugi, én nem így masszírozok!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése