2015. december 12., szombat

Ebem emberi érzései


Amikor idén májusban férjemmel hazaköltöztünk Londonból, megörököltük apósomék kutyusát, Bogarat. Tizenegy éves a lelkem, de annyira habókosan viselkedik, mint egy rosszcsont kölyökkutya.😅

Kíváncsisága  határtalan, és hihetetlenül ki vannak élezve az ösztönei a rongydarabok elcsenésére. Illetve, amit ő szétrágni való rongynak vél… El kell ismernem azonban, hogy remek házőrző kutya!

Múlt hétvégén a férjem odakint szöszmötölt a garázsban, és barkácsolás közben purhabot is használt. Én odabent tettem-vettem a konyhában, így amikor Tibi bejött, és azt mondta, hogy Bogár kicsit beleszagolt a purhabos vödörbe, arra gondoltam, szeleburdi ebünk csak kicsit összemaszatolta az orra hegyét.

Ebéd után én is kimentem a kertbe, ám amikor megláttam a kutyánkat, veszettül elkezdtem röhögni.😂 De úgy, hogy a könnyem is kicsordult, és kétrét kellett görnyednem. Néhány perc elteltével már nem fuldokoltam a nevetéstől, így be tudtam szaladni a házba a fényképezőgépért. Annak ellenére, hogy továbbra is rázott a nevetés, sikerült egy-két jó képet készítenem, és közben megjegyeztem Bogárnak: “- Jaj, kis Manócskám, hát hogy nézel ki?” - és cseppet sem kedves és jó gazdihoz méltóan a képébe vihogtam. Egyszóval szörnyen viselkedtem.🙈

Egy percre bementem a garázsba a férjemhez, hogy megnézzem, mit bütyköl, ám észrevettem, hogy addigi szokásával ellentétben Bogár nem szaglászik körülöttünk. Hívtam is, de nem bukkant fel. Elindultam hát, hogy megkeressem. A fásólban akadtam rá. Felkuporodott a lignites zsákok tetejére, lesunyta a füleit és befúrta a buksiját két zsák közé. Na, én ekkor szégyelltem el magam!😕 Szegénykém, hát ennyire megbántottam az érzéseit? Amikor odahajoltam hozzá, és simogattam a buksiját, nagy nehezen erőt vett magán, és határozatlanul elkezdte csóválni a farkát. Közben folyamatosan beszéltem hozzá. Elmagyaráztam neki, nincs mit szégyellnie, csak a kíváncsiskodása miatt néz ki mókásan, és azért mulattam rajta. Azt is elmondtam, milyen jót tett a gazdival, hiszen ilyen jót már rég nem nevettem. Persze folyamatosan simogattam kutyusom buksiját. Nagy nehezen felengedett, kicsit még nyüszögött nekem, de végül is sikerült kicsalogatnom Bogarat a fásólból.

Az a döbbenetes az egészben, hogy a zsákokra addig is felugrált, de csak azért, hogy vadul körbeszimatolhasson mindent. Még soha nem kuporodott fel úgy oda.

Három képet is mellékelek ehhez a történethez. Az első kettőn Bogár látható, miután jól összekente magát, a harmadikon pedig kinevetésemre adott válaszreakciója figyelhető meg.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése