2020. március 11., szerda

Nem tudok elfáradni!


Most komolyan. Az utóbbi hónapokban azt tapasztalom, hogy akármennyit pörgök, egyszerűen nem tudok elfáradni! Persze sejtem ám, hogy mitől van ez. Máris elárulom a “nagy titkot”. 😉

Közel másfél éve élek tisztán növényi étrenden. Hozzáteszem: teljes értékű növényi étrenden. Igyekszem elkerülni a feldolgozott, agyonmanipulált élelmiszereket, és a férjemmel magunknak készítjük el otthon az ételeinket. Így ténylegesen tudjuk, hogy mi kerül a szervezetünkbe. Mindemellett rendszeresen mozgok, és a lelki egészségemet is igyekszem megőrizni meditáció gyakorlásával.

Szóval, azt vettem észre magamon, hogy hiába vagyok talpon már hajnal 5-től egészen este 7-ig, 8-ig, egyszerűen nem érzem azt, hogy “húz az ágy”; vagy azt, amit régen elég gyakran, hogy úgy elfáradtam, mint a kutya, amelyik tízet fialt. 😅 Általában munka előtt otthon teszek-veszek vagy tanulok, aztán ledolgozom a nyolc órát, majd edzek másfelet, és hazaérve csak nézek körbe magamon, hogy mit tudnék még csinálni. 😃

Meggyőződésem, hogy az életmódunk döntően befolyásolja egészségi, fittségi állapotunkat, közérzetünket, teljesítőképességünket, de még azt is, hogy milyen gyorsan tudunk regenerálódni, gyógyulni.

Kizárólag a pozitív előnyeit tapasztalom annak, hogy elhagytam az állati termékeket, és egyáltalán nem érzem úgy, hogy bármiben is hiányt szenvedek. Nem élem meg lemondásként ezt az életmódváltást, hiszen amellett, hogy egy új és csodálatos kulináris ízvilág tárult ki előttem, büntetlenül ehetek annyit és akkor, amennyit és amikor csak jólesik, hiszen a testem tartani tudja a számára legmegfelelőbb súlyt.

Mit gondolsz, megér annyit a dolog, hogy kipróbáld a növényi étrendet?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése