2019. október 27., vasárnap

Áldott szabadság - 3. nap


Ez az a nap, amelynek élményeiről nem készítettem valami sok (audio)vizuális dokumentumot. Mindössze 1 db kép és 1 db vidó lapul a tarsolyomban. 🙈 Na de lássuk az eseményeket!

Még nyáron beiratkoztam egy Segédkönyvtáros tanfolyamra, ami szeptemberben indult. Az oktatás valami csodálatos helyen, az Országos Széchényi Könyvtár épületében zajlik, a Budai várban! Ezt a képet választottam a netről:

Az időzítés nem is lehetett volna optimálisabb az ECDL szintfelmérő megírására, ugyanis Judittal szombaton repültünk Londonba, és előző nap, pénteken mérték fel a tudásunkat. Férjem segítségével alaposan felkészültem, így a sikeres teszt jutalma az lett, hogy mentesültem a 68 órás tananyagegység elvégzése alól. 😏

És most jön az érdekes rész, ami ismét a gondolataink, illetve a kimondott szó teremtő erejével kapcsolatos. Szóval vigyázz mit kívánsz, mert teljesül!!

Előzetes egyeztetéseket követően erre a napra időzítettem magamnak egy új tetoválás felvarratását. Az is hagyománnyá kezd válni, hogy amikor Judit hazarepül, együtt megyünk el egy profi tetováló mesterhez Pesten. Azzal sajnos nem számoltunk, hogy a sulival kapcsolatos tájékoztató, valamint a szintfelmérő elhúzódik, így én szépen lemaradok a tetoválásról. 😭 Ezt azonban tudat alatt én intéztem így magamnak.

Aznap reggel drága barátnőm elfuvarozott egészen az OSZK épületéig. Ahogy közeledtünk, csak ámultam a ragyogó napsütésben pompázó épület látványától, és megszólaltam: “Ó, én ezen a szép helyen akarok maradni egész nap, te meg majd értem jössz, jó?”
A terv persze az volt, hogy sitty-sutty végzek, és tömegközlekedéssel eljuttatom magam a tetkós srác műhelyéig, ahol addig Judit kínlasztja magát. Ehhez képest a tájékoztatás is elhúzódott, ráadásul amint leültünk a gépteremben, hogy megírjuk a tesztet, hogy, hogy nem, elment az áram! Persze idővel visszatért, de ennek köszönhetően megkaptam, amit akartam, mert ott maradtam délutánig.

Egy röpke újratervezést követően egy másik helyszínben állapodtunk meg, ahová Judit értem jött. Érdekes módon az odafelé tartó buszon pont tőlem kért útbaigazítást egy fiatal külföldi pár, de megnyugtattam őket, hogy tulajdonképpen én is el vagyok tévedve. 😅 De komolyan. A saját szülővárosomban képes vagyok elveszni, nemhogy a hatalmas és számomra tök idegen fővárosunkban!

Barátnőm és az anyukája sikeresen rám talált a megbeszélt helyen, így indulhattunk is, hogy felvegyük Judit húgát, és eltöltsünk kellemes két és fél órát a pesti forgalomban. Nem viccelek. Ha péntek délután akarsz Pesten A-ból B-be eljutni, vigyél magaddal hidegélelmet! 😂

Sajnos egy kellemetlen látványban is részesültünk, ugyanis premier plánban láttuk, ahogy elcsapnak egy biciklist. Mondjuk a cangás srác volt a hibás, mert a zebrán kb. nyolcvannal repesztve tekert át! És nem volt felfestve külön jelzés a kerékpárosoknak, tehát tolnia kellett volna a járgányát. Végülis a becsapódást követően rögtön felpattant szegény az útról, de ki tudja, milyen belső sérüléseket szenvedett. A bicaja pedig szemmel láthatóan teljeskörű külső károsodás áldozata lett. Szóval mindig nagyon észnél kell lenni!

Végül csak sikerült épségben eljutnunk az Arena Mallba (régi nevén Arena Plaza), ahol beültünk Frei Tamás kávézójába, és kikapcsolódtunk, beszélgettünk, élveztük a finom ízeket. Ezután csatlakozott hozzánk Judit egyik kedves ismerőse is. Kicsit még csatangoltunk a plázában, ám lassacskán indulnunk kellett. Úton a vendéglátóink felé nem sokat művészkedtem, inkább csak élveztem csodás fővárosunk látványát. Amikor azonban egy építkezési terület mellett haladtunk el, rögvest a telefonom után nyúltam. Juditnak akartam meglepetést szerezni, ugyanis odáig van a daruk látványától. 💗

Egy finom vacsorát követően már csak egy dolgunk maradt hátra lefekvés előtt: összepakolni a kis motyóinkat, hiszen másnap végre repültünk Londonba! 😇

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése