2018. október 16., kedd

Beszélgetés Bauer Barbarával


Szavakkal nehéz kifejezni, mennyire boldog voltam, amikor október 05-én a köröstarcsai Szabó Károly Művelődési Ház és Könyvtárban én beszélgethettem Bauer Barbara írónővel könyvekről, alkotásról, életről. 😌

Bevallom, izgultam a közönségtalálkozó előtt, hiszen még soha nem interjúvoltam meg senkit. Sokat segített azonban, hogy előtte való nap elmentem a Mezőberényben rendezett író-olvasó találkozóra, amelynek végeztével - amikor már csak a könyvtár dolgozói maradtak ott -, szépen lehuppantam az írónő mellé, és bemutatkoztam neki. Annyira kedves és közvetlen volt, és olyan jól elcsevegtünk, hogy rögtön elszállt minden félelmem. 😇 Tudtam, hogy jól fog sikerülni a beszélgetésünk. Persze azt is hozzá kell tennem, hogy alaposan felkészültem ám! Amint felkért a tarcsai könyvtár erre a csodálatos feladatra, minden szabad percemet az írónő munkásságának és életének megismerése töltötte ki.

Szívből tudom ajánlani Bauer Barbara könyveit minden olyan kedves olvasónak, aki felhőtlen szórakozásra vágyik (Légikisasszonyok trilógia); aki szívesen kalandozik a múltban (A leggazdagabb árva); aki szeretne többet megtudni az élet nagy dolgairól (Vakrepülés, Elsuttogom százszor); vagy aki szereti, ha megérintik a lelkét, és érzéseket csalnak ki belőle (Az élet hangja; Porlik, mint a szikla).

Ami külön meglepetést okozott, és igazán jólesett, az a következő ajándék volt az exkollegináim részéről egy kedves és finom figyelmesség formájában:

A találkozóról sajnos nem készült videófelvétel, ám fotók formájában hál’ Istennek meg lett örökítve ez a csodás élmény.

Kis kedvenceim:

Ami a telefonommal készült:
 

A mezőberényi találkozó egy-egy pillanata:
 

 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése