2018. február 12., hétfő

1 hónap - 3.295 guggolás


Egek, csak most szembesülök ezzel a számmal így egyben! A részadatokat eddig még nem adtam össze, sem számológéppel, sem pedig fejben (mondjuk úgy nem is ment volna…😅).

Az a helyzet, hogy engem nagyon tudnak motiválni a különböző kihívás-táblázatok. Szeretem, ha van egy konkrétan előírt terv, amit követhetek. Legutóbb egy guggolás-kihívást küzdöttem végig sikeresen.

Emlékszem, január 9-én bukkantam rá a neten a táblázatra. Először elkezdtem agyalni azon, mikor is kezdjem el, aztán arra jutottam, hogy aznap. Hiszen ahogy jobban belegondoltam, akármelyik nap kezdtem volna a küldetést, az azt követő harminc napban biztosan lett volna valami előre tervezett - vagy akár nem várt - esemény, ami miatt esetleg borul az egész terv. Bevallom, borult. Ám ez nem jelenti azt, hogy kihagytam volna egy vagy két edzést. Inkább az történt (kétszer is), hogy felcseréltem egy pihenőnapot egy edzésnappal. Ám a végére az összes előírt adag mellé pipa került, és szerintem ez a lényeg.

Eddig nem is hittem volna, hogy a guggolásokkal a tüdőm és a szívem is erősödik. Bizony éreztem mindkettőn, mennyire dolgozik, amikor a százötvenedik guggolásnál tartottam, és szakadt rólam a víz. Olybá tűnik, hogy ezzel a mozgásformával nem ám csak a virgácsainkat és sej-hajunkat tarthatjuk fitten.😄

Érdekességként annyit szeretnék még megosztani Veled, hogy a legutolsó, kétszázötven darabos edzésadagomat tizenöt perc alatt sikerült teljesítenem, több részletben. Az első száz darab még simán ment egyszerre minden alkalommal, ám utána a maradékot már szét kellett bontanom. Segítségként, ami a lendületet adta, ott voltak az én kis kedvenc pörgős zeneszámaim a klipjeikkel együtt, csak hogy ne unjam el magam a monoton ismétlések alatt.

Mielőtt elfelejteném, egy fontos dolog: kezdőknek nem ajánlanám ezt a harmincnapos küldetést, mert nagyon kemény! Egy alapozás nem árt előtte, vagy inkább több heti/hónapnyi rendszeres mozgás. És még egy létfontosságú feladat: előtte az alapos bemelegítés, utána pedig a nyújtás kötelező!☝

Nem is maradt más hátra, mint hogy megosszam a kihívás-táblázat képét. Külön megörültem, amikor ezt láttam rajta: “Fittalak Ritától”. Ez nem lehet véletlen!😇

Íme tehát, az ajánlásommal, sok szeretettel, a küldetés. Sok erőt és kitartást kívánok hozzá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése